Inte min dag

Vaknar någolunda bra men har sovit skit dåligt, vart efter som jag vaknar till så kommer det jag inte saknat.....som gärna kunde hållt sig borta! Illamåendet....
Mår illa och är skit trött idag, vill inte göra nånting utan bara ta det lugnt och halvsova genom dagen. Men det kan jag inte göra för jag ska ju få se bebis idag, är skit nervös men hoppas allt är bra och troligen vänder mitt humör senare :)

Kram på er!
carro
2011-08-31 @ 13:26:40
URL: http://snuttungar.blogg.se/

Lycka till idag vännen!! =)

gammelfarmor
2011-08-31 @ 13:33:42

Hoppas att allt går bra idag. Lycka till.

Försök att ta nåt kex och lite vatten innan du gåt ur sängen så kanske illamåendet inte blir så farligt.

Och nu får du ett uppdrag :) :) Skriv ner alla råd du får från alla möjliga. Kan bli en rolig bok att läsa i framtiden

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: