Mitt 2011

Tänkte ge er en liten årskrönika om vad hänt det gångna året i mitt liv! :)

  • Den 14:e Februari så firade jag & älsk 2½ år tillsammans och förlovade oss ♥
  • I Maj så fyllde jag 19!
  • Den 3:e Juni så var det studentbal, en kväll jag sent kommer glömma! :)
  • Den 16:e Juni så tog jag studenten, det var värt allt slit med plugg och jag är skit nöjd med mina 3 år på himpan!
  • I Juni så blev jag gravid.
  • Den 2:e Augusti så plussade jag på stickan ♥
  • Den 14 Augusti så firade jag och älsk 3 år tillsammans ♥
  • I mitten av Augusti så bytte jag blogg, var trött på min gamla och ville börja om på nytt!
  • Den 31:e Augusti så fick vi se våran lilla skatt för första gången ♥
  • I November så skrev vi på kontraktet till lägenheten :)

Det är lite vad som hänt 2011 så nu tar jag nya tag och hoppas också att 2012 blir ett bra år! GOTT NYTT ÅR!


16:e Juni!

31 Augusti ♥

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: