Sjukanmälan

I morrse vid typ 6 så vaknade jag med vääärldens huvudvärk, kändes som att hela huvudet skulle explodera! Det var bara att pallra sig upp och ta 2 alvedon och sen gå och lägga sig igen men det är inte det lättaste att somna om när det värker så in i helvete, man måste helt enkelt hitta rätt position med huvet som inte gör ont och ja efter ca 30 min gick det (y)
Brukar vakna strax efter 9 men har ignonerat larmet totallt idag och jag vaknade inte förns kvart över 10...oops! Men jag var dödstrött och hade lätt kunnat sova lite till, idag känner jag mig som sagt trött med en envis förkylning! Har funderingar på att sjukanmäla mig till jobbcoahcen för har ingen som helst lust att sitta hos henne och hänga som en trasdocka och snora ca var 10:e minut, vet också att jag knappt kommer lyssna pga att jag är så trött i huvet....men ska tänka på't lite till men troligen stannar jag hemma.
Idag så ska jag inte göra nåt spec, har kollat jobb i 2 dagar nu så ska ta en pause från det och försöka ta det lugnt.

Hoppas ni får en bättre onsdag än mig!
Chayenne - Mamma till Freja
2011-11-30 @ 15:44:17
URL: http://sense.webblogg.se/

sv: va roligt att du är med och tävlar om dagens blogg! :) Hör av mig när vinnaren är utsedd!

millalouise
2011-11-30 @ 17:11:04
URL: http://millalouise.blogg.se/

hej lust att göra bloglovin byte?:)

här är min; http://www.bloglovin.com/blog/2164122/1998

skicka gärna din om du vill,

förlåt om du inte gillar sånnahär kommentarer, kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: