Seg början

Dagen har inte varit mer än seg men så är det när man mår som man mår! Men jag mår betydligt bättre nu, 2 alvedon mot huvudvärken som kom och ett varmt bad hjälpte ganska mycket! :)
Blev ingen promenad men har dock gått till lidl och tillbaka hem för att älsk ringde och fråga om jag ville ses en stund eftersom han skulle handla och såklart jag ville det! Så en kvart med min älskade gjorde mig genast på bättre humör :)
Och vi har inte fått svar angående lägenheten idag men vi håller tummarna (y)

Har börjat få ont i helgen under magen bla som typ mensvärk och det kan nog inte vara nåt annat än foglossning....härligt. Den har dock inte varit jobbig utan bara lätt smärta som jag kan hanskas med ;)
Så hoppas det inte blir värre, på ett tag iaf!

Nu så blir det en helt ointressant måndagskväll men ja det funkar det också!
Nathalie
2011-10-31 @ 22:19:54
URL: http://liborius.devote.se

vilken sko väljer du? Lyx, mittemellan eller budget?:D

http://liborius.devote.se/blogs/13630164/vilken-sko-vaeljer-du.htm#WriteComment

KRAM




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: