17+0

17 fulla veckor har gått idag!



Inte den bästa bilden men det duger! Man ser iaf att magen växer sakta men säkert ^^
Jag kanske ser stor ut men med tanke på att jag är mullig i vanliga fall så ser jag inte så stor ut i mina ögon!

Men vad händer nu i vecka 18? Jo det kan ni läsa HÄR!

Jag mår relativt bra, halsbränna som vanligt och vikten är densamma fast nu ligger jag vanligtvis över 67kg så snart 1 kg upp ;)
Jag kan fortfarande bli yr när jag står upp för länge så det undviker jag. Jag känner mig piggare och mår bättre :)
Igår så kände jag bebis verkligen på riktigt, jag kände att det "studsade" till i magen + att jag kände första sparken! Inget kan mäta sig med det, åååh mammas älskling! ♥
Fisen
2011-09-30 @ 14:59:26
URL: http://fiiseen.blogg.se/?tmp=31191018

TJOCKIS :D

Farmor
2011-09-30 @ 20:30:35

Det ända du behöver tänka på, när det gäller vikten, att du ska ner dom igen :)

linnnnn
2011-10-03 @ 13:12:11
URL: http://lillalinnpinn.blogg.se/

Åh vad spännande för dig! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: