FREDAG

Åh så härligt, ställer ju alltid mitt mobilalarm på kl 9 varje vardag men ibland är man ju så trött att man stänger av larmet när det ringer och tror att man ska gå upp om 5 minuter men att man snarare somnar om och sover en timma extra....det hände mig idag! Skönt vare men att däremot vakna med huvudvärk kunde jag ju ha varit utan, men men :)
Har precis käkat lunch, kokade potatis och tog det sista av kallsåsen med min mor idag med tillbehör såsom majs och rivna morötter....mums :D
Idag nu i eftermiddag nångång så drar jag till min kärlek och stannar tills imorrn, vi har inte setts på hela veckan så ska bli mys! Längtat så efter honom ♥
Och imorrnkväll så ska jag vara barnvakt åt min lillebror, så det blir väll en tvkväll kan jag tänka mig framför fångarna på fortet och sen en film ;)

Igår så packade jag en kartong men dock la jag inte ner allt pga att det blev liiite tungt, det som är i nu är bla böcker och skolkataloger och ja det väger ju lite! Och jag har ju mer böcker och filmer som ska i men tar upp en till kartong och kör det där i ist! Annars blir det väll omöjligt att bära sen ;)

Nehe nu ska jag nog bara slappa framför datan en stund i väntan på att lillebror ska komma hem från skolan så vi kan ta magbild, har ju gått 17 veckor idag! Så bild kommer senare! Hejsvejs! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: