Fira

Hejsan, denna ganska tidiga lördagsmorgon! Uppe med en son som inte ville somna om efter morgon ammningen men inte är han på bra humör heller, ligger nu på sin filt och gnäller/skriker....tror minsann han har lite ont i magen då han fiser till och från. Mammas lilla kille ♥
Igår blev det ingen update för att lusten inte fanns där men så kan det bli. Igår så rullade dagen på rätt bra, Ante slutade tidigt och var hemma redan vid 13.00, mamma kom förbi på en eftermiddagskaffe och framåt kvällen så kom Theo's farbror Micke hit för en filmkväll....kul! :)
Idag så kommer dagen gå i ett, efter lunch så ska vi iväg till Gisse som fyllde år i tisdags och fira henne och i eftermiddag/kväll ska vi åka och storhandla....behövs verkligen! Så vet ej om jag hinner uppdatera mer idag men återstår att se!

I torsdags så ringde jag församlingen och bokade dop, så den 7 Juli kl.11 ska Theo döpas! Ser verkligen fram emot det, inte för att vi är troende krista här hemma men både Ante och jag är döpta och så är det en fin grej att göra. Även fast jag bara funderade på namngivning ett tag men men :)
Jag fick en fråga angående våra dopplaner och helt ärligt så har vi inte så stora planer, ett vanligt dop med psalmer osv och en lätt och enkel mottagning efteråt med våra nära och kära :)

Nej nu ska jag ta hand om lillkillen innan dagen börjar rulla igång på allvar, hoppas ni får en härlig lördag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: