Stress

Hej o hå!
Igår rullade dagen på i ett som sagt, blev lite stressigt på kvällen när vi kommit hem då vi skulle packa upp alla varor, laga mat och tvätta....+ att Theo låg och skrek. Men vi delade upp det, packade upp tillsammans och så lagade jag mat och Ante tog tag i tvätten, det kallar jag teamwork! :)
Tack Gisse för en trevlig dag, kul att ses och även träffa släkten! När någon fyller år så är det ju oftast födelsedagsbarnet som står i centrum men detta var nog ett undantag, Theo drog till sig mycket uppmärksamhet....hehe. Viste ibland inte vart han var, så mycket förflyttades han ;)
Idag så ska vi iväg till Media Markt en sväng med svärfar o hans fru, annars så blir det en lugn söndag med mina pojkar! Hoppas ni får en trevlig dag :)
Annica
2012-04-29 @ 14:04:17
URL: http://ankansplaskdamm.blogspot.com

Jag hoppas dock att Gisela fick mest uppmärksamhet.Jag är i alla fall noga med sånt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: