Kyckling

Igår blev det ett gympass på 45 min ca och det kändes jätte skönt! Ska försöka ta mig dit på lördag eller söndag också, måste verkligen komma igång!
Idag så har vi ju föräldragruppen utan Ante då han jobbar vid 13.15 men innan dess ska vi käka lunch. Theo sover nu så när han vaknar så ska han få smaka på kycklingpuré som jag stog och gjorde igår, hoppas han tycker om det :)

Angående sittdel på vagnen så ska vi avvakta lite, kör med liggdelen så länge Theo sammarbetar! Han klagar inte så jätte mycket men det kommer nog snart...hehe han vill så gärna se allt, lilla goding! :)
Tack för era erfarenheter och tips!

För övrigt så fick jag en ny kusin igår, min farbror Robert och hans fru Carro fick en liten pojke....stort grattis! Längtar till att få träffa honom ♥
Nina
2012-08-30 @ 20:01:22
URL: http://nenakarlsson.blogg.se/

Kom på en sak till med vagnen. Om ni fäller ner suffletten så ser han ju mer, även om det kanske bara är fåglar och träd, haha. Kanske blir han mer nöjd då? :D Sen kan ni ju alltid sätta honom upp i liggdelen under kortare stunder (med kuddar, filtar osv) om han blir allt för nyfiken :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: