Sitta

Han fick som han ville! Efter föräldragruppen så hade jag en tvärilsken son som troligen var super trött men försökte också sätta sig upp så väl hemma bytte vi. Så när jag skulle ut och hämta hans bitring som kommit lite senare så var han super nöjd, dock så halvligger han då jag fält ner den till halvliggande men det duger gott åt honom :)
För övrigt var föräldragruppen super mysig, alla har blivit så stora nu och även 2 nya bebisar var med i dag i samma ålder som Theo. Theo tyckte det var jätte spännande att se alla andra små bebisar, sötnos :)
På eftermiddagen dök Gisse upp så vi har umgåtts fram till ca 1 timma sen då hon åkte hem, tack för idag!
Ante är på bowlingen och jag har precis lagt Theo, nu blir det en lugn kväll :)
Linnea
2012-09-01 @ 20:53:19
URL: http://trustmepeople.blogg.se

SV: ja det va det verkligen :)
Får se när vi träffas nästa gång :) Får se om det blir när jag kommer till Mike i slutet av September :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: