Året som gått

 Nu så kommer en liten sammanfattning av året som gått via en lista som jag hittade hos Maria, trevlig läsning! :)

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Flyttat hemifrån, fått barn, planerat dop och haft ett julfirande hemma hos oss som förövrigt gick bättre än förväntat :)
 
Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte jag gav nåt men minns att jag ville gå ner i vikt efter graviditeten men satte ingen press på mig själv o det får ta den tid de tar!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i  år?
Nej ingen nära vän

Dog någon som stod dig nära?
Ja Molly, vila i frid älskade hund ♥

Vilka länder besökte du?
Inga alls....stannade i Svreige :)
 
Är det något du saknat år 2012 som du vill ha år 2013?
En större lägenhet så förhoppningsvis flyttar vi innan sommarn åtmindstånde :)

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
13 Mars....dagen då Theodor föddes, en helt otrolig upplevelse och det bästa som hänt mig ♥

Vad var din största framgång 2012?
Att jag tog mig mod att skaffa ett gymkort! Har alltid varit tveksam till gym men tog mig i kragen och tränar nu så ofta jag kan!

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Förkylningar har jag åkt på och även magsjuka var på besök för några veckor sen....inget roligt alls att ta hand om Theo då när både jag och Ante var dåliga.

Bästa köpet?
Måste nog vara Theodor's gåstol och lära gå vagn....de använder han flitigt :)

Vad spenderade du mest pengar på?
Min älskade son!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min familj, ingenting gör mig mer lycklig än när jag får vara med dom jag älskar mest....mina pojkar! ♥

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om  2012?
Oj ja vet inte riktigt men de måste då vara We are Young med Fun.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare!
 
Hur tillbringade du julen?
Jag tillbringade julen hemma hos oss med bla min mamma o mina bröder o min brors pappa, Theos farfar, Nilla o farmor, hans farbröder o respektive m barn. En trevlig julafton :)

Blev du kär i år?
Blir mer kär för var dag som går, har hittat mannen i mitt liv som är en helt underbar pappa till våran son ♥

Läste du någon bra bok under 2012?
Har inte läst någon bok under året som gått mer än barnböcker ;)
 
Favoritprogram på TV?
Familjen Annorlunda o Grey's Anatomy!

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Fot- o handavtrycksset med en ram....gjordes på Theos 3 månadersdag :)

Något du önskade dig men inte fick?
En ny lägenhet! Annars nej :)

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
På själva födelsedagen fick jag besök av mamma o Niclas som kom över med tårta, även morfar var över en sväng med blommor...älskade morfar! Ante slutade tidigt denna dag så extra tid med min smbo fick jag :)
Ett riktigt firande hade vi den 2 juni då vi firade både mig o Ante samtidigt!

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej, jag ska inte klaga. Så mycket kärlek o glädje jag har uppleft i år har jag aldrig förut gjort....helt underbart ♥

Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
Mycket jeans och ett enkelt linne/tröja har det blivit...hoppas på lite bättre outfits nästa år!

Vad fick dig att må bra?
Familjen o mina vänner
 
De bästa nya  människorna du träffade?
Har träffat några nya på ÖF men den bästa är så klart Jenny, tänk så bra kontakt vi fått på bara några månader....hoppas på en lång vänskap :)
Och så Mickes nya tjej Linnéa har jag lärt känna betydligt bättre :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: