Ikea och ljungsbro

 
Hej på er!
Igår och idag har rullat på så bloggen har kommit i skymundan, funderade på att blogga igår men den sket sig men nu så :)
Igår så kom vi iväg mellan 10.00-10.30 redan för att storhandla med Antes mamma o Isak och efter vi varit hemma och lämnat varorna så drog vi alla till Ikea, strosa omkring där och fick hem det vi behövde så som barnstol, haklappar och lakan till Theo mm.
Här är ett ihopplock på det vi fick med oss hem igår!
 
På kvällen så tog vi det lugnt med tacosmys och grönsaksstavar m dip framför tv:n, älskar kvalitéts tid med min man ♥
Idag så tog jag och mina pojkar 1 timmas promenad på morgonen/förmiddan och fram mot lunchtid så drog vi iväg mot ljungsbro och Cloetta med Monica och Isak idag igen, vi skulle tagit det igår men dom hade stängt när vi kom dit.....riktigt surt så tidigt en lördag men men vi tog igen det idag :)
På eftermiddagen kom mamma över på en kopp kaffe och sen drog jag igång med dagens middag. Nu sover Theo och jag sitter o halvglor på It's Complicated på 3:an, bra film det där!
 
Hihi charmtroll :')



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: