kl.6.....

Det har blivit Theo's nya tid att vakna, han har ändrat sina vanor rätt mycket på den fronten....förut kunde han vakna mellan 7-9 men inte längre och det känns i kroppen ska jag säga er! Så igår gick jag och la mig ca 30-45 min tidigare och tro det eller ej men var betydligt piggare idag! Tänk var en halvtimma kan göra för skillnad :))
Nu så sover han så sött i sin säng så får se när han vaknar igen, gav mig lite egentid på dagen...skööönt!
Idag lyser solen över oss precis som den gjorde igår, förövrigt så blir det gymmet idag då huvudvärken från helvetet satte stopp för det igår....därav inget bloggande.
Ska se också om jag kan lägga in lite bilder från bla besöket hos gamelmormor o morfar och promenaden med Theo igår, är sjukt dålig på de men ska försöka bättra mig :)

Hoppas alla får en skön fredag och en härlig helg, här hemma ska vi njuta av att hela familjen är hemma, tvätta och storhandla i helgen! Vad ska ni hitta på? =)
Farmor
2012-06-29 @ 12:08:59

Hoppas att du kan komma iväg till gymmet. Farfar håller på att snickra en nätdörr till balkongen, så vi slipper få in mygg och flugor :) Ska iväg till katterna och ge dom mat. Annars blir det inte så mycket, men jag saknar er. :)
Kram på er så ses vi nästa lördag.

Svar: Kram!
Emma




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: