Helt fel...

Kunde dagen börja sämre? Skulle nog inte tro det....för 2-3 dagar sen så beställde jag och Ante refill till blöjhinken och en bärsele till Theo som kom idag på posten MEN inte här i stan. Den är levererad till ICA i skärblacka, hur surt är inte det?! Blev lagom förbannad då jag ville hämta ut det idag men efter jag lugnat mig så mailade jag posten angående felet, hoppas dom fixar det för jag har ingen möjlighet att ta mig ut till skärblacka och hämtat! suuuck....
Aja sluta sura och dra på smilet....eller? Jag får försöka, är förövrigt inte på bra humör idag och vill bara dra täcket över huvet men men that's life.

Bild på soffan kommer, när jag har tid och lust.....hoppas ni får er bra fredag!
caroline
2012-03-30 @ 12:05:21
URL: http://carrolinder.devote.se/

fasen vad träligt... hoppas posten fixar till de! Kram <3

Ank ;)
2012-03-30 @ 16:34:31
URL: http://ankansplaskdamm.blogspot.com

Hahaha...har fått något liknande jag med en gång.

Se även till o skicka mail till de ni beställde i från o påpeka det till dem. Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: