Snö?

Att vakna upp brevid sin finaste son som sover så djupt är underbart, men att sen smyga sig upp för att få lite egen tid innan han vaknar var inte lika underbart....det snöar! Ett stort skämt då man nu ställt in sig på våren....blä!
Idag så är Ante iväg på fotboll hela dagen och Theo & jag ska upp till min kära mor sen för lite påskmat då hon jobbar hela påskhelgen. Blir mysigt :)
Innan dess ska jag hinna fixa lite hemma, mata Theo och sen vandra iväg till hemköp för att köpa NT (om jag nu orkar i detta väder), för idag är vi med i tidningen vid nyfödda! Även på nätet för er som ej har tidningen och då kan ni klicka HÄR! (välj sen på kategori: FÖDDA)

Nu ska jag se om jag kan få käka frukost i lugn och ro innan han vaknar....återstår att se. Hoppas ni får en härlig lördag....trotts snön på vissa håll i landet :)

Inte världens bästa bild men här är nya soffan! Nytt bord ska skaffas så småning om :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: