Julklappar

Hej på er, guud det var ett tag sen jag var inne här. Men dagarna har rullat på så har inte tänkt på att blogga förens nu ;)
Vi har haft en rolig och en jobbig vecka men snart är det helg igen....love it! Söndagen bjöd på tvätt och besök av Theos farmor och sambon Micke, annars en lugn dag innan vardagen drog igång igen.
Måndagen bjöd som vanligt på ett besök hos ÖF, tisdags hade vi fikabesök av mamma/mormor och sen blev det en spontan playdate hemma hos Jenny och Moa.....barnen älskar verkligen att vara med varandra! Framtida bästa vänner? ja kanske :)
Igår så bestämde Jenny och jag att ta oss en lunch på stan och sen kolla lite efter julklappar och jo jag hittade 1, hehe bättre än inget men vi är iaf snart klara med Theo's julklappar så det könns skönt :)
En jätte mysig dag med relativt lugna barn, härligt!
 
Idag så blev det inget ÖF pga föräldragrupp efter lunch och tur var väll de! Theodor väckte mig kl 5 och vägrade somna om, vid 6 fick jag honom att somna men han sov bara i 5 minuter så det var bara att gå upp. Jag var verkligen super trött och kunde lätt ha sovit vidare men sonen var piggelin själv ;)
Vi åt frukost och tog det lugn, han lekte lite men sen kom gnället och han somnade strax efter 8 så jag la mig också för att vila lite och vips är kl. 10.20! Haha somnade jag med och det var hur skönt som helst, kände mig som en helt annan människa till skillnad från den som vaknade kl. 5 imorrse, TACK THEO! :D
Så jag kunde visa mig ute utan att se ut som en zombie....hehe. Föräldragruppen förövrigt var den sista så lite synd men trevligt med lite fika som avslut med alla barnen och föräldrarna, Theo somnade direkt efteråt så passade på att handla på ICA på hemvägen och även en snabbis in på lidl innan vi kom hem. Hann till och med diska innan han vaknade och i samma veva kom mamma och Jocke över på lite fika :)
 
Ja det har hänt rätt mycket de senaste dagarna så jag har varit riktigt trött på kvällarna + att Ante har jobbat helt andra tider tis-tors och ska även göra imorgon, han är på en annan sopbil som har 10 timmarspass och idag blev det övertid och han kom hem 19.45 så långa dagar!
Nu så väntar jag in finalen av Hela Sverige Bakar och ska nog avnjuta en kopp the också :)
 
Theos bilder har kommit också nu i veckan så ska se om jag kan få upp den här så ni får se våran söta kille :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: