Gnäll

Hej på er! Känner att jag behöver uppdatera er lite och jag behöver skriva av mig....perfekt! Igår så var det fotografering på ÖF och det gick jätte bra, Theo var super duktig men dock ville han inte le när dom väl fotade...hehe men blir nog bra endå :)
Theo's lilla bästis Moa var också på ÖF och som vanligt hade dom kul tillsammans, finisar! På eftermiddagen kom Theo's farmor och farbror Stefan över på en liten fika, mysigt!
Idag så har jag umgåts med Linnéa och det får vi allt göra om, riktigt kul! :)
Både igår och idag så har Theo varit extremt gnällig på eftermiddagen/kvällen, ena stunden vill han vara hos mig och andra stunden hos Ante....blir aldrig nöjd då han inte heller vill vara på golvet eller i gåstolen. Phu så ikväll har han extremt trötta föräldrar men tror han är hård i magen så köpte hem katrinplommonpuré så hoppas han blir bättre imr! Mammas lilla pojke ♥
Nu så ska jag slappa lite innan sängen kallar och ladda inför att luncha med min sis Carro imr....har inte setts sen dopet så ska bli kul :)
 
Theo med sin farmor :)
 
Mamma älskar dig mer än du någonsin kommer att förstå ♥
 
 
 
Nina
2012-10-31 @ 09:17:45
URL: http://nenakarlsson.blogg.se/

Men åh, vilken underbar bild på dig och Theo!

Hanna Karlsson
2012-11-07 @ 08:35:16
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Härliga bilder!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: