Ingen dator

Men vad har hänt....jag sitter knappt vid datorn längre och då blir det ju automatiskt att jag inte bloggar! Måste nog skaffa en mobil jag kan blogga ifrån eller iaf använda instagram på! Min mobil vill inte ta emot de programet men nu är det ju snart bara 1 månad kvar till jag kan skaffa en ny mobil....nedräkningen kan börja :D
Men helgen har förövrigt varit bra, Theo blev feberfri idag så vi går till ÖF imr och fotograferingen som är där...ska bli jätte kul och hoppas verkligen Theo är på bra humör och sammarbetsvillig så vi kan få en bra bild på vår prins :)
Eftersom Theo var bättre idag så åkte vi ner till stan och lunchade där men gick även runt lite i butikerna och köpte bla en ny Wii kontroll så vi kan spela mot varandra men även bunkrade upp lite från apoteket då Theo fortfarande är förkyld så näsdroppar och filter till nässugen fick följa med oss hem! Hoppas förkylningen också släpper snart, han hatar verkligen när vi torkar bort snor och ska jäklas med honom när det ska droppas och sugas i näsan....som tur va gör vi inte de så ofta men jag kan ju säga er att jag INTE är så populär just nu ;)
Den här veckan är det som sagt fotografering för Theo imr och på tisdag så ska jag träffa Linnéa för att umgås (Mickes flickv.) och på torsdag så blir det ÖF och efter lunch så hämtar jag garagenyckeln så då får vi hem bilen äntligen ;) Vinterdäck ska också på i helgen, nu är det kallt och isigt på vägarna så det är dags att dom kommer på så fort som möjligt...
Nu så blir det lite tv innan det är dags att sova, herrå :D
 
Farmor
2012-10-28 @ 21:21:18

Ser fram mot ett fotografi :)
Lycka till med bilen och kör försiktigt
Kram

Annica
2012-10-28 @ 21:21:56
URL: http://ankansplaskdamm.blogspot.no

Jippi för att det är snart sax för en ny mobil 😄😄😄




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: