Inte mycket

Känner lite att bloggen kommer i skymundan nu när det är så mycket annnat runt omkring oss såsom ÖF :)
De senaste dagarna har vi varit på stan 2 ggr, ena gången i tisdags med mamma och sen igår med min lilla familj, Theo har fått 2 nya pyjamasar, 2st strumpbyxor och 1 ny tröja med färgglada ränder o snobben! Annars lugna dagar och ÖF igår som vanligt varje torsdag, känns skönt att ha nåt att göra åtminstånde måndag o torsdag. :)
Idag har jag varit otroligt trött, fryst och haft huvudvärk...inte min dag alltså men fram mot eftermiddagen blev jag lite bättre. Vi tog tag i tvätten idag ist för i helgen och imorrn åker vi och handlar med Theos farfar och Nilla :)
Nu så ska jag snart sova tänkte jag, Theo hade svårt att sova ikväll så man vet aldrig om han vaknar senare i natt så behöver all sömn jag kan få ;)
Önskar er en fortsatt trevlig fredagskväll!
Linnea
2012-09-29 @ 08:32:26
URL: http://trustmepeople.blogg.se

Kan Theo har kläderna han fick av mig på dopet än? :)

Svar: Nej, lite för stora än :)
Emma




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: