Aprilväder

Gud vilket aprilväder vi haft de senaste 2 veckorna, ena stunden sol och sen andra stunden regn....då är det vår! Sen att vi har mellan 10-15+ varje dag tackar jag inte nej till, behövs när det blåser så kallt ute som det gör idag :)
Helgen har varit lugn med kalas och familjedag, i lördags firade vi lillebror/morbror Joachim som blev 12 i fredags och det bjöds på mumsig smörgåstråta! Av oss fick han ett presentkort på GAME, hoppas han hittar nåt han tycker om :)
 
Theodor äter smörgåstårta :)
 
I söndags gick allt i ett, tvättade, diskade, bäddade rent sängarna och handlade....den som somnade sen var Theo...hehe på vägen hem i bilen däckade han och sov i drygt 2½ timma! Sen så blev det grillat till middag :)
Igår blev det öppna förskolan som vanligt och ja det kanske blir tjatigt att vi går dit flera gånger i veckan men det skiter jag i, Theo älskar att gå dit och vi får båda komma iväg och göra nåt vi tycker om...att för omväxlingsskull få prata med andra föräldrar och framförallt vuxna är jätte kul för min del! Så det kommer absolut bli lite tomt i höst när Theo börjar på förskolan men vi får ta oss dit när vi har tid helt enkelt....så lätt blir dom inte av med oss ;)
Idag så har det varit en lugn dag men vi har postat brev, handlat lite och sen varit hemma hos mamma/mormor på fika och bus.....sen på vägen hem så gungade vi lite innan det var dags att gå hem. Nu så sover Theo igen, han sov 1 timma i förmiddags så trodde inte han skulle sova mer idag men tackar för att han gör de, då slipper vi en övertrött kille ikväll :)
 
Farligt goda....mums!
 
Han har börjat komma in i dåliga rytmen igen då han vaknar mellan 5.30-6-00 vilket är jätte tröttsamt och jobbigt för mig, idag var jag som en zombie när jag klev upp....höll på att somna i soffan men frukost och en dusch piggade upp mig som tur va. Hoppas det bara är en period nu så att vi kan få sova lite längre sen!
 
Kram från en trött mamma!
 
Följer ni mig på instagram? Om inte så hittar ni mig där när jag inte bloggar, jag heter Emmaliiv :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: