Theos rum

Snart är det 1 månad kvar tills vi flyttar, så fort det gått sen vi fick lägenheten....vi har packat 2 kartonger så det är snart dags att börja tänka på det! Vi har inte så jätte mycket att packa ner, det är nog genomrensningen av småprylar och papper jag och Ante vill slippa....haha. Men snart har vi ingen undanflyckt längre då det kommer in någon annan i lägenheten efter oss ;)
Men tänkte visa er lite på vad jag eventuellt kommer köpa till Theos rum, ska bli så kul att inreda och förhoppningsvis kanske vi kan få tapetsera/måla om....inte för att jag tror de då jag inte kan görat själv men kanske kan be om hjälp ^^
Hur som helst så kommer ett smakprov här!
 


Finns mycket mer men detta är lite av mina planer, dessutom har han ett par krokar/klädhängare och en måttsticka han fick när han döptes.....kommer bli awesome! :D
Vad tror ni?
Linnea
2013-04-29 @ 10:57:09
URL: http://trustmepeople.blogg.se

Kommer säkert bli jättebra :D Och måla är nog inte så jättesvårt :P SKaffa in lite färg och lite penslar så är det bara att måla och se till att det blir jämt och inte ser konstigt ut när det är klart :P

Svar: Men måste ha tillstånd från hyresvärden ;)
Emma

Maria - mamma till Liam ☆
2013-05-08 @ 20:49:36
URL: http://fashionstars.blogg.se

så mysigt att inreda barnrummet! :)

sv; ja det är väldigt olika verkligen :) min kompis dotter är sex månader yngre än liam och de vägde lika mycket när hon var 10 månader och han 16 månader :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: