En hjärtlig dag

Efter en till sjuk runda här hemma så är jag äntligen tillbaka på bloggen, en till omgång av magsjuka och hosta har vi haft...inget vidare men nu är vi friska men dock är Theo lite förkyld men annars mår vi betydligt mycket bättre :)
Annars dessa veckor har vi varit på öf, lekt och busat med Jenny och Moa, tittat på melodifestivalen, träffat mamma, Monica o Micke var här på mellomys i lördags :)
Ja lite allt möjlugt har vi ändå hunnit med trots sjukdomar, var även dopfest i söndags för barnen som döptes under 2012 och vi var med men vid fikat så spydde Theo så var bara att traska hem och i tisdags blev Ante och jag sjuka. Men dopfesten var förövrigt jätte mysig och Theodor fick hem sin dopängel :)
Har även hunnit med och bakat 2 omgångar med semlor, haha ja jag har en semeltokig sambo! Blev en satts förra veckan och en idag till alla ♥ dag / 4,5 års / förlovningspresent! Bla för att det inte blev nån semla för oss på självaste semeldagen.....så passade perfekt idag :)
 
 
Jo idag är det i all ära alla ♥ dag och hoppas alla oavsett om man är singel eller ej haft en bra dag :)
Ante och jag firar som jag skev tidigare 2 år som förlovade och 4,5 år tillsammans så han övarraskade mig med en liten present, tack älskade du! ♥
 
Parfym o shampo!
 
Theo har också (hör och häpna) blivit 11 månader, igår för att vara exakt.....mamma och pappas stora kille ♥
Ska försöka få in ett inlägg ikväll eller imr om hans utveckling denna månad :)
Imorrn går Ante tillbaka till jobbet efter att ha varit hemma sen lunchtid i tisdags, och sen tar vi helg. Blir filmkväll med Micke och Linnéa imorgon och på lördag blir det dop för lilla Joakim (Theodors kusin) så blir nog en bra helg :)
Vad händer hos er?
 
Theodors ommöblering tidigare idag ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: