1 vecka

Shit, kan inte fatta att det redan gått en vecka sen jag blogga senast! Tiden springer ifrån mig och man blir tagen på bar gärning av verkligheten.....
Denna vecka som gått så var vi på ÖF i onsdags och natten till torsdag så vaknade Theo var 5-10 minut och kände att han var varm så tempade och den visade 39.4 ca. Så en sjukling var super mammig torsdag o fredag men febern gick över fredag förmiddag och ersattes istället av ögoninflamation på vänster öga som bara varade fredagen...skönt! Fredagskvällen så gick mamma o jag till den lokalapizzerian och tog en cider/öl, supermysigt och välbehövligt att komma iväg lite :)
Lördagen spenderades med min lilla familj ute i ingelsta, först en tur till Media Markt och sen upp till Maxihuset där lunch och lite shopping stog på schemat. Theo sov mestadels och jag och Ante kunde äta ifred, händer inte ofta :)
Åt på Chilli Wook och de blev friterad kyckling med ris o Currysås för min del medans Ante tog samma fast med nudlar o sötsursås! Riktigt gott!
 
 
Efter lunchen så hittade jag 2 pyjamasar, och 1 tröja åt Theo på name it. Sen ett par byxor för halva priset på HM också till Theo och allt betalade "han" med sina julklappspengar :)
På eftermiddagen så kom Lasse o Nilla förbi en liten stund då de ändå skulle hämta prengar, mysigt :)
 
Bus med farfar ♥
 
En lyckad lördag i lugnets tecken, blev även en liten kvällspromenad för mig o Theo ute i kylan, skönt men kallt ;)
Söndagen bjöd som vanligt på en tur nere i tvättstugan och efter lunch så åkte vi o hämta upp Micke o drog sen till Dollar Store! Inhandlades lite nödvändigt och hittade även halksockor till Theo :)
På eftermiddagen kom mamma över på en kopp kaffe och hon hade även Jocke med sig, vi pratade lite om en resa som jag o Ante planerar i slutet av februari då mamma ska ha Theo. Vi planerar nämligen att åka till Ullared och då behövs lite planering då resan ner kommer ta hela förmiddagen och sen så stannar vi över dagen och kommer hem på kvällen, kommer bli en lång dag men ser fram emot de om allt går som de ska :D
Igår var vi på ÖF och efter Theo vaknat och käkat lunch så kom mamma över och testade Tassimos Chai Latte och den var riktigt god, mums!
 
 
Idag så har vi inget planerat, blir en lugn dag....vad händer hos er? :)
Farmor
2013-01-22 @ 12:55:51

Hos oss händer inget speciellt. Ska tvätta, städa, handla, elda, mm som du ser inget speciellt :)

Tessan
2013-01-24 @ 22:26:28
URL: http://tessanedlund.blogg.se

Hur fixade du din header? Tycker det är så tråkigt att inte ha bilder som talar om vem jag är.

Svar: Via photo shop :)
Emma




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: