Som vanligt

Allt är som vanligt, har inte mycket att skriva om förutom att snön är tillbaka i stan.....har snöat konstant hela dagen, avtog fram mot eftermiddan. Så idag invigde vi pulkan när vi ändå skulle ut och hem till mormor/mamma och Theo tyckte de var kul...tror jag? Han sa inte så mycket utan tittade mest på allt och njöt av utsikten ;)
 
 
Annar dessa dagar har vi tagit de lugnt, varit på öppna förskolan och jag hade planer på att gymma men de sprack i söndags då jag fick extremt ont på vänstersidan av kroppen så det sket sig, sen så skulle jag gymmat idag om nu inte Ante hade jobbat men de har han och ska göra hela veckan. Så jag tog tag i skiten hemma istället nu på kvällen och gjorde övningar i 15 minuter, go me! Sen så har jag funderingar på att säga upp gymkortet och skaffa gåband istället, vad tror ni om de? Kommer ju ändå inte iväg till gymmet....
Nej nu ska jag sätta mig framför tv och glo på hollywoodfruar o sen sova! :)
 
Farmor
2013-01-15 @ 22:24:00

Vad duktig du är som börjar träna hemma. Med tränig följer även kosten :) Inte för mycket kakor.
Kram

Linnea
2013-01-21 @ 12:29:56
URL: http://trustmepeople.blogg.se

Gud vilken söt bild på lilla Theo :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: