Stan med svärmor

Hej på er, idag har jag gjort stan osäker med min fina svärmor/Theos farmor :)
Vi gick runt i några butiken och fick hem Theos första par skor, jätte nöjd! Ska bara vänja honom vid dom och sen kan vi ut och promenera i vår :)
 
 
Fick även hem en ny body och ett par vantar till honom då de han hade var för små men nu har han ett par jätte mysiga vantar i flecee så tror inte han lär frysa i vår! :)
 
 
Sen så käkade vi lunch innan vi begav oss mot nyöppnade ohlssons tyger (tror de heter så) som precis hade premiär idag, kul och annorlunda butik för mig att gå in i men finns mycket fint och vi har lite planer framöver vad Monica ska få fixa ;)
Resten av dagen blir lugn, väntar på att Theo ska bli tröttare då han knappt sovit 30 minuter idag och jag ser på honom att han är trött och gnäller emallanåt.....återstår att se om han ämnar somna om en stund ;)
 
CissiG
2013-03-30 @ 16:36:17
URL: http://cissigrip.blogg.se

Glad påsk Emma och familjen!
Kram Cissi

Svar: Tack desamma Cissi!
Emma




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: