15+1

Igår så gick jag in i v 16 men orkade inte ta någon bild eller skriva men jag ska försöka hålla igång graviditeten som jag gjorde med Theodor och uppdatera varje vecka m magbild och hur jag mår :)
Så bild togs nyss, 15+ 1!

 
Vecka 16 är varmt välkommen och magen bara växer just nu för varje vecka, letar för fullt efter mina mamma byxor då jag snart inte kommer kunna knäppa mina vanliga! Har för mig att jag sparade dom men får ta och leta i källaren i fall jag lagt dom där, annars får jag köpa nya! Där emot hade lidl nu i veckan mamma kläder och köpte ett par leggings som jag förhoppningsvis kommer använda flitigt i sommar :)
Annars förutom att magen växer sakta men säkert så mår jag bra, halsbränna till och från men annars är jag mestadels på topp förutom att jag är trött....men mycket har tyvärr med Theodors tidiga mornar att göra! 
Vi båda hoppas på att han ska sluta komma in vid 4 som har gör dom flesta mornar nu.
Sen så kände jag den första sparken från bebis nu i veckan, inte en rejäl kick men så pass att jag kände den mer än de fladdrande rörelserna tidigare :') 

I övrigt är de ju helg nu men en helg vi får spendera utan våran älskade pappa/sambo då han för snart en timme sedan åkte iväg på de årliga KM:et i Vimmerby med bowlingen och kommer hem i morgon. Vi får underhålla oss utan honom och just nu är planen att gå ut i solen efter lunch m lite fika och massa ute lek :)
I eftermiddag/kväll kommer mamma, Ubbe och Jocke till oss för att grilla och umgås!

Önskar er alla en toppen helg och hoppas ni får massa sol på er :)

Mammas stora kille ♥
Maria
2014-04-26 @ 14:08:57
URL: http://fashionstars.blogg.se

visst är det så roligt att följa hur magen växer igen! :)

ja jag tänkte att jag ska skriva om det jag varit med om, redan fått kommentarer från andra som varit med om liknande. känns som att det är viktigt att prata om, att andra ska veta att de inte är ensamma :)

Hanna- Mamma till Alexander & Ellie
2014-04-26 @ 22:08:03
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Hej kikar in :) Jag såg din kommentar på Emmas blogg (nastanperfekt...) Jag är gravid med tredje barnet.. går in i vecka 16 imorgon. Hade varit skoj att följas åt :) Grattis till dig!

Svar: Hej, ok kul! Kikar självklart in hos dig, grattis till 3:an :)
Emma

Hanna- Mamma till Alexander & Ellie
2014-04-26 @ 22:09:52
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Marias blogg menar jag haha.. graviditetssnurrighet får man skylla på det ;)

Maria - mamma och gravid ♥
2014-04-29 @ 09:55:12
URL: http://fashionstars.blogg.se

samma här! runt vecka 22 - 23 med liam skulle jag säga att jag var så stor som jag är nu :) jag klagar inte, vill så gärna att graviditeten ska stanna. har hört att det brukar stanna av sen så man inte blir extremt stor mot slutet haha




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: