v.33 (32+0)

 
Med nu 55 dagar kvar till beräknad förlossning så känns inte förlossningen så långt bort längre, min magkänsla säger att pyret kommer att komma ut tidigare men är såklart inte helt 100 på de. Jag kan ju alltid hoppas att jag har rätt ^^
Smärtan i höften har avtagit och nu istället har jag börjat få riktigt ont i höger del av rumpan när jag sätter ner hela högerbenet eller sitter för länge samt även går långa sträckor. Det gör fruktansvärt ont och vad jag läst mig fram på nätet så har de med nerver och foglossning att göra om jag fattat de rätt, så försöker inte röra mig så mycket mer än nödvändigt och sträcka ut benet. Har tid hos barnmorskan på tisdag så får se vad hon säger då!
Annars mår jag som vanligt med lite halsbränna och lite foglossningar, har som i tidigare inlägg svårt med andning men de funkar iaf och jag tänker inte gå onödiga sträckor då de inte är värt att anstränga kroppen. Så idag går vi väll bara ut på gården o inget mer ;)

"Lilla kulan" eller "Mamma och bebis" som Theo säger när jag går utan tröja.....älskade pojke ♥
 
Bebis tycks må bra och har haft riktigt hårda pass i magen då de känts som hela jag sla flyga iväg ibland, haha. Jobbigast var i tisdags när bebis höll igång samtidigt som jag hade jobbiga sammandragningar och tryck neråt....som tur va sov jag väldigt bra den natten och var som en ny människa dagen därpå :)

Nu är de äntligen i övrigt helg och ikväll ska vi få besök....lilleman längtar! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: