Februari

Hej på er!
Det har redan hunnit bli februari och vardagen rullar på som vanligt med jobb, förskolan och jobbsöknig  för min del....har börjat spåna om att plugga i höst så ska kolla upp de så får vi se vad som händer :)
Öppna förskolan har öppnat igen fast på ett nytt ställe då dom renoverar på ordinarie ställe så blir lite längre att gå men vad gör de när vi får träffa Kerstin och Gunilla samt leka med alla leksaker + andra barn? Inte ett dugg när man tänker efter :)

I helgen så väntar resan till Ullared med sambon och svärmor, ska bli kul och Theodor får busa och leka med mormor och göra henne gråhårig...hehe för bus kan han och envis som tusan har han blivit ^^
Men de ska nog gå bra och vi ska passa på att fylla Theodors garderob till våren/sommaren när vi är där samt shoppas massa annat, längtar :D
Nej nu ska jag se vad för jobb som kan sökas idag, kram på er!

Min fina familj, jag älskar er ♥
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: