Livet börjar om

Hej på er!
Just nu känns de som livet börjar om och att de är nya krafter som gäller, gammelmorfar begravdes i fredags med sorg i hjärtat och att se gammelmormor så ledsen krossade mitt hjärta. Att se henne förlora sin själsfrände som hon levde tillsammans med i nästan 60 år och upplevde allt med var otroligt jobbigt, de är ju dom som byggt upp hela våran familj och älskat oss alla o envar oavsett vad vi gjort. ♥
I övrigt var begravningen otroligt fin och han fick ett värdigt avslut, jag är glad att Ante kunde följa med då jag kände att jag behövde honom där och stå vid min sida! Åter igen vila i frid Gösta, jag vet att du vakar över oss och du finns föralltid i våra hjärtan ♥
 
Annars så rullar vardagen på här hemma, Theodor är på dagis för första gången på en vecka då vi tog lite sportlov vi också med massa bus på öf. Han var otroligt glad för de så det är otroligt kul att se :)
Snart vankas också 2 års kalas så de är dags att börja baka snart! Om ca 2½ vecka blir våran prins 2 år, kan inte förstå att tiden gått så fort och de känns ju inte alls länge sen han kom upp på mitt bröst efter förlossningen och tittade på mig med sina fina ögon. Hjärtat smälter av bara tanken :')
Men man märker att han börjar bli stor ju, visst vi har en kille med otrolig vilja och är inne i sin 2:års trots MEN han är så snäll, nyfiken, och vill lära sig. Han pratar för fullt och försöker att säga de mesta, helt otroligt hur fort han lär sig! :)
Lärt sig att hoppa har han också och han är sååå stolt över de ^^
 
 
Mammas hjärta ♥
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: