Barnmorska

Idag blev det att besöka min BM efter ett ex antal veckor och allt såg bara fint ut med mina värden, magen mättes till 28 cm och enligt henne har jag ungefärlig kurva som jag hade med Theodor så de känns ju bra. Dessutom har jag bara gått upp +6 kg sedan inskrivningen så fortsätter de så så kanske jag har samma siffra som jag slutade med Theodor innan han kom....nämligen +14 kg! :)
Bebis hjärta slog fint och starkt så de var skönt att höra och med tanke på h*ns rörelser i magen så lever den verkligen upp till stark för vilka kickar bebis kan få in nu....exempel är att h*n hittat mina revben nu ;)
Under tiden jag var hos BM fick Theodor umgås med Annica och de var skönt att kunna gå själv efter så många veckor men nästa gång som blir i början av Augusti så är tanken att han ska få följa med så de ska bli kul att få ha med honom åtminstånde en gång för sedan är alla bokade tider när han är på dagis. Fick tider ända fram till 21 oktober, alltså om jag skulle gå över tiden men de får vi väll inte hoppas ;)

Tänkte försöka få in ett inlägg om våran helg men de får bli lite senare!

Ledtråd ;)

Magen i fredags ♥
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: