v.26 (25+0)


Finaste bulan i vecka 26, nu känner jag verkligen att veckorna går allt fortare och framför allt när vi har en 2 åring hemma som får tiden att gå! Kan knappt förstå att lilla bebis beräknas komma om ca 15 veckor....helt ofattbart! ♥
Jag mår bra, riktigt bra faktiskt förutom foglossningar lite till och från men de är inte så extrema tack o lov. Mycket beror nog på att de inte är så varmt ute, den där sommarvärmen som vi väntat på (och som verkar komma idag) har skonat mig och min svullna gravidkropp ;)
Bebis kör sina moves varje dag, vissa dagar mer och andra mindre....igår var de mer sträcka på sig istället för att sparkas. Ungen är helt oenig med sina föräldrar och trots att Ante lägger handen emot så slutar h*n eller som igår bara stäcker på sig o de är svårt för Ante att känna av då på samma sätt. Hoppas de ger sig snart annars får jag väll springa till han så fort bebis sparkar aller han till mig ;)

 
Älskade lilla barn. tänk att du snart är storebror ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: