Jämförelse!

Har tänkt att göra en jämförelse på magen jag hade med Theodor och nu men aldrig kommit så långt förens nu....letade fram magbilden 20+0 med Theodor som jag kommer jämföra med den som togs i fredags! :)

 
Första bilden är med Theodor och andra bebismagen idag....haha ni kan ju ana hur mycket jag skrattade! Vilken skillnad!! Förstår mycket tydligare nu att folk trodde de var tvillingar i magen nu, är ju gigantisk! Tror minsann jag är lika stor nu som jag var med Theo i ca v.30....de är ingen liten skillnad ;)
Får hoppas de stannar upp snart för vem vet hur stor jag kommer vara annars i höst, jisses!
 
 
Maria - mamma och gravid ♥
2014-06-04 @ 12:12:29
URL: http://fashionstars.blogg.se

roligt med så stor skillnad :) tänk vad olika det kan vara




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: