Att bara va

Som rubriken säger har helgen gått i det tecknet, vi har inte gjort något speciellt förutom att tvätta och handla. Hela lördagen satt vi inne lite halvslöa och tog de lugnt samt myste framför en film....trots lite ånger över att vi inte gick ut så var de riktigt skönt att bara va och njuta med min fina familj ♥ :)

 
Nu så är helgen över och när vi vaknade idag så hade vi inget internet = ingen singnal på boxen. Så Theodor fick snällt se på barnkanalen via antenen på tvn, gick över förväntan bra då ha annars är van vid Disney Junior :)
Internetet kom till baka strax innan 14 här så nu hoppas jag att de inte krånglar mer.
Under tiden var vi på öf med Camilla och Luna med massa bus och lek, och snälla fina Camilla gav mig hennes mammabyxor som jag är i stort behov utav....åter igen ett stort tack! :D
Efter de har vi varit inne och tagit de lugnt, mamma var över för en stund sen på fika och nu väntar vi på att Ante ska komma hem :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: