Fredag

Idag har vi städat och damsugat och bland de första Ante säger när han kommer hem är "Vad fint det är"....då blir man glad :)
Efter att vi röjt och blivit svettiga så förtjänades både Theodor och jag av lite glass!


Ante är nu iväg till en kompis där han kommer vara hela kvällen, innan han åkte så var han iväg för att handla hem McDonald's mat till mig och Theo då jag hade noll koll på vad jag skulle göra till bara han och mig....och Theodor år upp nästan allt med god aptit och njöt för fullt! Alltid kul att se när vi inte äter de så ofta :)
Innan maten kom hem passade jag på att gå ut med Theo en liten stund medans solen ändå var framme och vi väntade! Nu är vi mätta o belåtna och väntar på att mamma/mormor ska komma upp en stund :)

Ikväll väntar Let's Dance final för min del, både Benjamin och Steffo är värdiga vinnare men jag hejjar på Steffo ikväll. Han har utvecklats mest och är vinnaren i mina ögon :)
Må bästa man/pojk vinna ;) :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: