Gympapass

Igår så svävade jag på rosa moln hela kvällen, de första riktiga gympapasset från bebis i magen ägde då rum HELA KVÄLLEN till vi gick och la oss vid 22! Så lätt man glömmer vilken fantastisk känsla det faktiskt är....vad jag längtar till Ante och Theodor kommer kunna känna av de också ♥
I tisdags hade jag en riktig skitkväll, mådde allmänt dåligt och mådde illa + så grät jag för minsta lilla. Sånna stunder i graviditeten är fruktansvärda och inget kändes längre bort än förlossningen just då, jag ville bara komma fram till v.40 så vi kunde ha våran älskade 2:a här hos oss istället för att jag skulle må sådär. Så gårdagens pass i magen gav mig ett lyckorus och peppade mig att jag ska ta mig igenom de 23 veckor som återstår ♥ :)

Vi har bjudits på gråmulet väder och regn de senaste dagarna så de har blivit mys och innomhus aktiviteter istället för att vara ute och leka men Theodor har inte klagat. Han får ju vara ute på dagis så de tror jag räcker för hans del när de är så pass dåligt väder som de varit :)

Igår kom den efterlängtade välkomstpaketet från GoBoken och jag är mer än nöjd! Både bebis och Theodor kommer ha nytta av de mesta :)
 

Denna faktastiska målning gjorde Theodor på öf i måndags, ska köpas ram och så ska den upp i hans rum :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: