Jag är kär!

Ända sen vi fick reda på att nr 2 skulle komma så visste jag direkt att vi skulle ha en ny vagn, Theodors vagn har en trasig broms som vi försökt få reservdelar till men de har slutat tillverkas så vi har ej kunnat fixa den och sen är den oerhört sliten +  så har jag inte varit riktigt nöjd med den dessa 2 år. Var super nöjd i början men efter att ha använt den så pass länge så vill jag ha en stabilare och smidigare vagn!
Så jag har kollat runt och tittat på olika vagnar som jag absolut kan tänka mig, det jag vet är att jag vill ha en duovagn denna gång och jag har hittat min svaghet....min kärlek i vagnvärlden! :')

Bugaboo Donkey! En fantastisk snygg vagn som uppfyller alla mina krav!
Jag vet att Theodor kanske inte kommer sitta i vagn i kanske max ett år till men denna vagn går att göra till en enkel vagn med korg på sidan om man tar bort en del och "Trycker in chassit"....och vips har du en enkelvagn!
En andelning till att jag vill ha Bugaboo Donkey Duo just är för att då slipper vi köpa syskon vagn och så slipper vi tänka på enkelvagn sen när Theodor vuxit ur den och då bara köpa till en ståbräda som han kan använda! Sen så kan man köpa till en adapter för att kunna fästa Maxi Cosi babyskydd och eftersom vi ändå behöver köpa babyskydd till bebis så blir de två flugor i en smäll! :)
Att då kunna ha Theodor i sin sittdel och bebis i sitt babyskydd utan att behöva väcka om den somnat i bilen skulle ju vara en dröm! Detta är min dröm vagn och färgen samt designen klagar jag INTE på....så förbaskat snygg! Dock vill jag ha med silver chassi :) (som bild nr 2)
315
316

Tyvärr så ligger priset på denna över våran budget när de gäller vagn MEN man ska aldrig säga aldrig. Vill vi ha något så brukar vi uppfylla de genom att spara....hoppas och drömma kan jag alltid göra!
Maria - mamma och gravid ♥
2014-05-06 @ 22:17:06
URL: http://fashionstars.blogg.se

åh donkeyn verkar toppen!

blir däremot ingen syskonvagn för oss. blir ståplatta till liam istället då han knappt vill sitta i vagn längre så han lär ju bara vilja sitta ännu mindre i vagn om ett halvår :p vi är sugna på en brio smile :)

Svar: Brio smile har jag tittat på om de blir så att Theodor inte sitter mycket i vagn i höst så då blir de ju ståbräda, ska bli intressant vad man tillslut väljer :)
Emma




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: