v 17 (16+0)

Vad jag längtar varje vecka till vi går in i en ny, allt känns så mycket bättre då och så kanske tiden går liiite fortare :)
Denna vecka har de verkligen sagt pang gällande magen, förra veckan var den relativt fin babykula men nu har jag växt så jag ser/känner mig mer fet ut än gravid utan kläder på. Tur då att jag inte går utan kläder på dagarna för jag känner mig inte speciellt vacker nu! ;)

Magen i v. 16+0 ♥
 
Som jag skrev igår så har jag inte mått speciellt bra denna vecka och framför allt inte de senatse dagarna MEN sambon köpte hem järntabletter igår och jag känner mig som en ny människa idag.....helt underbart ska jag säga er! :)
I övrigt mår jag bra och just nu känns de inte som jag är gravid förutom magen och att bebis buffar inifrån emellanåt...så mysigt :')
Denna bebis är så älskad (precis som Theo) från första stund och framför allt av sin storebror, han har den senaste veckan kommit in till oss som vanligt men efter ett tag lyft på mitt täcke och pekat på magen och sagt "Bebis!" med ett stort leende, det värmer verkligen i mammahjärtat ♥
Tänka sig att vårat lilla bus till 2 åring ska bli storebror, svårt att tro ibland men så kul de ska bli :D

Babykulan med kläder på, älskade lilla hjärta vad du växer där inne ♥





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: