v.21 (20+0)

Äntligen fredag och en ny vecka, och en speciell en då vi nu är halvvägs i graviditeten! Helt otroligt att halva tiden har gått och att de nu bara är resterande 20 veckor kvar tills lilla 2:an är hos oss....känns ju inte alls länge sedan vi plussade och fick reda på att vi väntade ett syskon till Theodor! :)
Jag mår bra, börjat få lite mer känningar av halsbränna igen men inget som stör mig än och som vanligt är jag trött men de är ju inget nytt! Sen så har jag nu gått UPP +2 kg så känns helt ok att ligga pluss efter att ha legat minus ett par veckor....visste ju att de skulle vända ;)

Magen v.20+0
Börjar få en allt mer rundare form nu och en mysig gravid mage helt enkelt, njuter varje dag av den mysiga magen och av rörelserna som bebis ger i från sig allt mer och mer ♥ :)

Kan knappt förstå att denna fina kille ska bli storebror, pratar allt mer om bebis och tror just nu iallafall att bebis är en stor grej i hans liv. Han pratar om att bebis ska komma och en bättre grej kan man ju inte begära efter hans humör förra veckan ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: