Tvättmaskin och julklappar

God morgon på er!
Smiter in en snabbis här innan jag ska ner och hämta tvätten, har tvättat sen 7 imorrse och är bara tork kvar nu....skönt att sedan vara klar! Påtal om tvätt så hade vi en överlycklig mamma här hemma i fredags när sambon hämtade min vinst från elgigantens presentjakt som hölls i september och att lilla jag VANN var helt ofattbart och att jag vann de jag ville ha mest...en tvättmaskin! :D
Kunde ju inte fått något bättre så nu är vi laddade inför vintern så fort den är inkopplad, visar en bild på den men får bli en bättre sen när den kommit på plats :)

Kommer användas flitigt!!!

Åter igen söndag och 5 veckor sedan den där regniga dagen då Leon kom till oss, sjukt vad tiden går fort! Även 2 veckor kvar till första advent och där med inte långt kvar till jul, svårt att tro att 2014 börjar gå mot sitt slut då de inte känns alls så länge sen som de börja. Vi har börjat inhandla julklappar och är nästan färdiga vilket känns skönt, till pojkarna har vi tänkt till och de blir få men högst troligen lyckade och välanvända julklappar :)
 
Nu krama på Theodor innan jag går ner, resten av familjen sover ^^
 
Maria
2014-11-17 @ 13:42:53
URL: http://fashionstars.blogg.se

måste också sätta igång en tvättmaskin, här blir det väldigt mycket smutstvätt med en liten kräkbebis :p

sv; ja precis, beror ju helt på hur vävnaderna hinner anpassa sig och även personalens jobb

Annika - drömmen om 11 barn

Hallå där!

Missa inte årets julkalender hos Drömmen om 11 barn, nya tävlingar VARJE DAG fram till julafton. Första adventstävlingen pågår tom söndag, dagens till midnatt and so on. Vid midnatt börjar nästa.

Kram Annika
http://blogg.alltforforaldrar.se/drommenom11barn




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: