1 kopp om dagen....

Hej på er! Nu är hösten här på riktigt då helgen varit riktigt trist med gråmulet och regn fram till igår, men nu är de sol, kyligt och bara härligt! :)
Dagarna går riktigt segt nu men när man väntar på något gott....ja då brukar inte tiden rusa iväg direkt. Är idag i v. 36+4 och så sent som igår började jag med hallonbladste som jag hört ska vara bra då den förbereder och stärker livmodern inför förlossningen samt hjälper till med läkningen efteråt och minskar blödningen. Eftersom jag hade en "Vanlig förlossning" förra gången utan te så länkte jag att de kan vara kul att testa och se om de blir någon skillnad. Så börjar med en kopp om dagen nu i ett par dagar/en vecka och går sedan upp till 2 och sen 3.....spännande ska de bli! :)


I övrigt lämnade jag en ledsen kille på dagis idag som inte ville att mamma skulle gå, skär i hjärtat och de var smärtsamt att gå fast jag vet att han kommer ha världens bästa dag då han pratat om dagis hela morgonen! 
Men han har varit på dagis sammanlagt 2 veckor sen han började i Augusti och ja de blir jobbigt för honom att vara hemma varannan vecka för att han blivit sjuk och sen komma tillbaka....så nu hoppas jag att han får vara frisk länge nu! ♥

Våran duktiga kille....3 års pussel ;) <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: