Höst med förkylningar

Så var September här och vi är fortfarande förkylda här hemma o än så länge har Ante klarat sig. Theo har varit hemma från förskolan igår och även idag då hans mage började bli kaos i söndagskväll och har hållt i sig till igår....så vi får se om han går i morgon men de lutar åt att han får vara hemma då med för att vara på säkra sidan då han tycker de är jobbigt att byta blöja nu då de kan göra ont och han blir röd om han går för länge och inte säger till. Annars är han pigg och ville så gärna till dagis igår o de är inte de lättaste att förklara för en tvååring varför han inte är på dagis trots att han är pigg, idag är de lättare och han har förstått att magen inte mår bra av hans förkylning just nu. Håll tummarna för bättring!

Annars så kom Theos overall igår i RÄTT storlek, vi fick hem den redan i fredags men de var fel storlek så ett mail på fredagskvällen resulterade i ett svar på måndagen och redan efter en dag så fick vi de vi beställt från början. Så nu ska den andra skickas tillbaka när vi får tid att göra de och jag är jätte nöjd med val av overall! Inte nog med att den är fin och jag älskar färgerna utan den känns slitstark och tålig så hoppas på de bästa i vinter! :)
Igår kom även min efterlängtade loppiblogbag Höststart och detta är min tredje från dom och är lika nöjd som med dom innan! 

 
Sköljmedlet doftar underbart och filmen ska bli super kul att få se! Vill även tipsa om loppi påsen som är designad av Kitty Jutbring som säljs till förmån av childhood då 50 kr går oavkortat dit! (Påsen kostar 100kr!)
Så vill du vara med och sponsra samt få en snygg tyg påse så tveka inte att gå in på loppi.se/childhood och klicka hem en :)
Maria - mamma och gravid ♥
2014-09-03 @ 20:00:49
URL: http://fashionstars.blogg.se

vilket roligt paket!

sv; haha ja annars får jag väl köpa en blixten McQueen mössa men är mer sugen på att köpa en som JAG tycker är fin :p




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: