v.35 (34+0)


Nu går de undan, igår var de 6 veckor kvar till BF och idag är de 41 dagar kvar.....41!!!
Vi alla längtar något otroligt och Theodor svarar när vi frågar honom "Theodor när kommer bebis?" med "Bebis kommer snart". Så medveten och börjar bli så stor ♥
Jag mår som vanligt förutom att jag nu är riktigt förkyld och är varm igen. Den höst jag trodde skulle komma försvann lika fort då de nu mitt på dagen är runt +20-23 i solen och blå himmel, jätte fint och skönt för de flesta men är man höggravid så är värme de sista man vill ha. Jag tyckte de var lagom med +16 sol o svala vindar ^^
Annars under veckan som gått så har jag känt mycket tryck neråt och fler buffar mot höften så hoppas hoppas verkligen att bebis lägger sig till rätta och är fixerad till nästa gång vi ska till barnmorskan! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: