Sluta blogga?

Just nu finns det inget tråkigare för mig än att blogga, jag känner att jag varken har ork eller lust. Just nu beror det säkert mycket på att sommaren är här och vi njuter utav den, men även tiden med pappan i huset som kommer jobba hela sommaren så han har ingen semester alls vilket gör att vi tar vara på tiden vi får tillsammans alla 3 innan Theodor ska sova om kvällarna. Förövrigt har vi det bra, solen lyser till och från men det är varmt i alla fall. Theodor har hunnit bli 15 månader och premiärcyklat på sin trehjuling som han älskar....fast än fattar han inte att man ska trampa ;)

Men en uppdate till er och så återkommer jag när ni minst anar det....önskar er alla en underbar sommar! :)
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: