Den är påväg!

Mailet kom imorse och beställningen gjordes igår, bebis nya vagn samt babyskydd är påväg hem till oss! :D
Trots min önskan om en Bugaboo Donkey så fick vi snällt tänka om och tänka mer ekonomist som skulle vara mest lönsamt för oss, kan absolut handla begagnat men jag kände de att ska vi köpa ny vagn vill jag ha en ny som förhoppningsviis håller längre samt till framtida barn och är betydligt bättre än den vi har nu. Så efter att han tittat omkring, kollat olika priser så kom vi fram till att Babyhuset hade de vi sökte! :)
Ville ha en vagn man kan sätta babyskyddet på, samt få med en sittdel på en gång till ett rimligt pris så det blev en Brio Smile 2014 Black!



Än så länge är vi nöjda, vad jag läst ska modell 2014 vara lite förbättrad än 2013 med suffletförlängning på sittdelen o samt lite annat! Hoppas bara den är så bra och lever upp till våra förväntningar som vi tror :)
Så nu väntar vi med spänning och hoppas på att den kan komma innan helgen men tveksamt, oavsett ska de bli kul att klämma, känna och testköra den samt lära känna den innan bebis kommer :)
Linnéa
2014-08-06 @ 10:39:37
URL: http://trusmepeople.blogg.se

Jag som inte har barn och inte förstår mig på vagnar så bra.. Vad är det för något på bilden längst ner till höger? Har funderat och funderat men lyckas inte fatta vad det är XD

Svar: Det är en bas till babyskyddet som har klickeffekt, så att istället för att fästa bilbarnstolen med bälte och hålla på och krångla så är de bara att fästa basen med bälte och lätt kunna sätta dit och ta bort babyskyddet :)Hoppas du fatta!
Emma




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: