v.27 (26+0)

Magen i vecka 27, sakta men säkert växer den och där med pyret också. Jo pyret har jag börjat säga så de får väll vara ett smeknamn åt bebis i magen ;)
Jag mår bra men de är vaaarmt, har varit svettig som en gnu hela veckan och  de spelar ingen roll hur mycket vi vädrar i lägenheten och fläkten är på utan de är en bastu här hemma och ute kan jag knappt va då solen är för varm. Inget duger med andra ord men vad hade jag väntat mig egenteligen när man som gravid är varmare i vanliga fall....bara att stå ut och hoppas att somamren inte håller i sig till september ;)
Foglossningarna är kvar och dom slipper jag nog inte förens bebis är ute så jag har börjat vänja mig här också att ha bältet så ofta som möjligt. Igår kom halsbrännan som ett brev på posten och den var inte nådig, känt av lite senaste veckan men igår tog nog priset. Äcklig halsbränna som gjorde mig illamående och trött då inte ens samarin hjälpte -.-
På tisdag ska jag till BM för första gången på ca 13 veckor, tanken var att jag skulle gått i mitten av Juni tills hon såg att hon hade semester och jag fick då välja att träffa någon annan eller vänta tills hon var tillbaka. Och eftersom jag inte känner någon oro över de så var de helt ok för min del MEN att jag skulle ringa och få en tid om jag ångra mig eller oroa mig över något. Men nu i vecka 27 kommer jag tillbaka och kommer få gå regelbundet tills de är dags att föda och jag ser verkligen fram emot de då jag vet att då är de verkligen inte långt kvar till bebis är beräknad....bara 97 dagar kvar!!!! ♥

I övrigt fick jag äntligen snagga håret på Theodor igen, har frågat i flera veckors tid då han blir så varm och svettig och igår fick jag tillslut tillåtelse och nu är han korthårig igen och helt ärligt tror jag innerst inne att han tycker de är skönt ;)

Mammas fina pojke ♥
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: