v.19 (18+0)

Äntligen fredag och dessutom träder vi in i en ny vecka! Har börjat jämföra lite lik och olikheter med denna graviditet och Theodor's och de enda som är skillnad är att jag tar fler järntabletter nu än jag gjorde med honom. Järnbehovet är starkt och missar jag vid middagen och tar senare på dagen är risken att jag är halvt groggy dagen efter och de är inte något jag hurrar över. Annars är de en snarlik graviditet förutom att jag är större nu än med Theodor men de har ju sina förklaringar ^^
Dessutom så är bebis beräknad på en torsdag och de var Theodor också, så veckobyte var fredagar även med min stora kille och de är ju lite kul :)

Dagens mage, v.18+0!
 
Tycker jag börjar få en liten rundare form och de är skönt, nu känns de verkligen att jag är gravid! Framför allt också för att jag känner av bebis med sina rörelser var o varannan dag och varje tillfälle är guld värt, kände av bebis senast i morse ♥
Ställde mig på vågen igår morse för att se om jag gått upp men jag har snarare gått ner, hela 3 kg! Inget jag bryr mig om, personligen är de skönt att de går neråt men nu har jag ett liv inom mig och så länge bebis mår bra så mår jag bra! Känner ju av de lilla livet så allt är nog ok och den växer som den ska :)
Om annat så motbevisas vi på UL som är redan nu på onsdag, ska bli så kul att de den lilla igen ♥
Och om någon undrar så nej, vi ska inte kolla könet :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: