Onsdag

Änu en ny dag och nu har Ante varit ledig ca halva tiden av de 3 veckor han är hemma....varför ska tiden gå så fort? Aja bara att de till att njuta utav tiden vi har kvar innan vardagen kommer smygandes tillbaka ♥
Idag händer som sagt ingenting men har funderingar på att städa lite, ska ju endå städas till på lördag så kan ju lika gärna börja nu. I eftermiddag så ska Ante hämta sin cykel som nu är klar, får se om han blir nöjd då kedjan krånglade innan vi lämnade in den :)
Idag tyckte Theo att vi skulle gå upp vid 7 men jag lyckades ha kvar honom i sängen och halvsov till 8, gött de!

Ska se om jag senare idag kan få upp lite bilder från morsdag, tog en del bilder och vill ju självklart dela med mig utav dom :)
Hoppas alla får en fin onsdag!
Linnea
2012-06-03 @ 10:22:26
URL: http://trustmepeople.blogg.se/

Sv: jo det kan jag förstå, det är kanske inte något man behöver "skylta" med om du förstår hur jag menar? :)

Men va skönt du varit frisk länge! Känns skönt att veta! Men som sagt, det blev lite av en chock igår när man läste det! :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: