Ångesten kryper sig på....

2 dagar....nu är det bara 2 dagar kvar tills vi börjar skola in Theodor på dagis. Jag börjar få fruktansvärd ångest och undrar vart min lilla kille tog vägen? Han visar sig emellanåt när han vill krypa upp i famnen eller kryper omkring på golvet och tycker det är jättekul samt lägger sig ibland mitt på golvet och tittar sig omkring och ler, längtan att vrida tillbaka tiden finns där fast jag älskar han precis som han är just nu! Full av liv, glad, busig, fantasifull, pratglad...ja allt som en snart 1½ åring ska vara! Han blev 17 månader i tisdags och jag vet att han kommer älska dagis :)
 
Annars har vi det bra, Ante tog ledigt ons, tors o fre denna vecka för att få lite ledigt i sommar och en paus från jobbet. Mysigt att ha honom hemma lite längre än vanligt i veckorna :)
Så i onsdags åkte vi ut till min farmor och farfar en sväng på fika o tog med oss mamma också ut, torsdags en lugn dag men på kvällen gick jag och Ante ner och såg Rix FM festival som var i stan med bla Agnes och Erik Segerstet med Tone Damli. Höjdpunkten var Markoolio som var där som konfrencier... ;)
I helgen är Augustifesten här i stan så igår var vi och kollade på marknaden, hittade inget men alltid lika kul att gå...tradition :)
Idag håller vi oss hemma, Theo sover nu och Ante gick nyss iväg för att handla till middagen... vi kör på hemmagjord pizza :D
 
MUMS!
Annica
2013-08-17 @ 21:34:30
URL: http://ankansplaskdamm.blogspot.com

Det kommer att gå så bra på förskolan.Jag har sett SÅ många nervösa och oroliga föräldrar under mina år och vet du vad -alla överlevde =P.....
Kram

LINNÉA- MAMMA TILL EBBA & BEBIS I MAGEN♥
2013-09-03 @ 07:48:02
URL: http://linneagranstrom.vimedbarn.se

Visst var den sööt :):)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: