Det där med att vara tyst....

Igår blev det officiellt och jag tänkte även avslöja nyheten här, nyheten som vi vetat sen i februari....jag är gravid! :D
I går var vi på första rutinultraljudet och såg den lilla och spralliga bebisen i magen, helt underbart att få ligga där igen och se det vackraste som finns i livet....ens barn! I höst är de beräknat att vi blir två barns föräldrar och BF är den 16 Oktober :)

Theodor är som vi tolkat de glad att vi ska få en bebis hemma men blev mycket mer verkligt för honom när han fick se UL bilden på den lille igår, han frågade vad de var där och jag sa "Bäbis i mammas mage" och han brister ut "BÄBIS!" ^^ ♥
Ingen tvekan att han kommer bli världens bästa storebror ♥

 
Säg hej till Bäbis, smeknamnet på den lille ffa för Theos skull.....vårat älskade hjärta ♥

Nu vet ni hur de ligger till och vi är så glada och lyckliga över detta lilla underverk! :)
Nu ringde mamma så bäst jag smiter över till henne  en stund....kram på er!

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: