2 månader

Tiden flyger iväg...idag är det 9 dagar kvar till julafton och i fredags så blev Leon hela 2 månader "gammal"! Alltså det käns ju som han kom igår, fast ändå inte då det känns som att han alltid funnits här hos oss ♥'

 
Jag har tagit en paus som ni kanske märkt, hinner knappt med vardagen och med julen så pass nära som vi ska ha hemma hos oss i år så blir de knappst lättare men de ska bli otroligt kul och hoppas på en mysig dag med delar av både min och Antes sida.....och huvudsaken är väll att vi alla är tillsammans? Ja jag tänker positivt :)
Under pausen har vi haft snoriga näsor på alla....framförallt barnen, hunnit med en läkar kontroll på Leon samt efterkontroll på mig. Leon växer så det knakar och var hela 61 cm för ca 2 vecor sedan och vägde runt 5130 gr har jag för mig :)
Själv såg allt bra ut och det jag fick sy hade läkt jätte bra så känns bra, skönt att ha den biten avklarad :)

Nu vaknade lilleman för mat så återkommer..... :)


Bild från när granen kom upp förra veckan :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: